Tuesday, April 9, 2013

2 events..

assalamualaikum..

sebenarnya da nak tido da ni... da pukul brape da ni.. tapi sebelum tido.. tangan ni terasa gatal plak nak menaip.. maklumlah.. da lama tak update blog.. baca blog orang lain je aku reti.. update blog sendiri pnya la malas (teruk betul..).. haha..

2 events.. tajuk untuk post ni.. yeah.. ade 2 events lagi yang nak kena dilangsungkan dengan jaya nya sebelum final sem ni.. busy memanjang.. nak buat macam mana.. da pegang jawatan.. kena la jalan kan tanggungjawab..

1st event.. demo for SMAC.. sports and martial arts carnival.. agak mengambil masa aku.. spatut nya nak buat video pasal hari guru yang akan datang ni.. tapi.. terpaksa tinggalkan dulu untuk buat demo ni.. sorry.. kepada sapa2 yang terlibat untuk video hari guru tu.. tak sangka plak bole overlapping masa untuk dua2 aktivivti ni.. takpe la aku buat sendiri2 pnya je.. yang ramai2 tu korang buat la dengan sape yang ade.. asal kan ade.. ok la tu.. daripada takde langsung kan..

2nd event.. AGD.. Annual Grand Dinner.. for Taekwondo Club.. hmm.. dilantik menjadi PM.. Program manager.. yang buat semua ni.. 1st year.. 2nd year.. nak relax je.. tak nak buat pape.. haha.. tak de la.. diorang ade la bantu2 mana2 yang patut.. mana bole biar macam tu je.. tak jadi nanti.. diorang yang rugi.. sebab last sem diorang.. haha..

aku da cadang nak berhenti daripada join kelab taekwondo ni start sem depan.. tapi ade je masalah nanti.. disebab kan aku V.Pres.. diorang trus kata aku jadi Pres untuk sem depan.. HUH??!! apa ni.. aku taknak lah.. aku nak berhenti da.. tapi.. bila fikir2 balik.. ntah la.. macam mana nanti kalau aku blah macam tu je.. semua benda.. aku sorang je 1st year yang tahu.. aku pernah kata dengan Pres.. aku kata.. sem depan aku taknak pegang jawatan da.. tak nak la straight to the point nak kata aku nak berhenti.. nanti terkejut plak.. then dia jawab.. kalau kau tak nak pegang jawatan.. sape lagi yang bole diharap.. tgok yang lelaki.. siap ade letak jawatan sesuka hati.. aku terus senyap.. memang aku tak tahu nak jawab apa.. dilema nih.. haha.. tak pe.. tak pe..

aku da fikir elok2.. program AGM sem depan.. Annual Grand Meeting.. pemilihan untuk ahli jawatankuasa..
kalau aku terpilih menjadi Pres.. aku akan terus kan join taekwondo ni.. sebab mungkin Allah yang memang da tentukan aku untuk lead club tu.. kalau aku tak terpilih.. wah... berita gembira tu *agak nya la*.. aku akan terus berhenti daripada join Taekwondo kat sini.. focus on study..

aku ingat nak taip pendek2 je tadi.. terlebih plak da.. tak pela.. sambung lain nnt.. :)

No comments:

Post a Comment