Tuesday, April 9, 2013

Khas Untuk Awak..

Assalamualaikum..

Awak.. masa saya baca blog awak tu.. saya memang dapat rasa yang post tu untuk saya.. n sebenarnya.. saya memang da expect perkara macam tu akan terjadi.. jadi.. saya da bersiap sedia awal2.. supaya saya tak rasa sakit hati sangat bila awak da bgth saya nanti.. memang terasa di hati ni.. bila awak da mengaku macam tu.. ada terasa sakit nya.. saya terasa nak marah awak.. geram sangat2 dengan awak.. sebab apa yang selama ni kita bincang kan.. macam hilang macam tu je..

tapi.. saya tahan.. saya tak nak marah awak.. sebab saya tahu.. perasaan manusia ni tak bole dipaksa2.. jadi saya pilih untuk biarkan awak buat keputusan awak sendiri.. sebab awak da besar.. da matang.. mungkin saya bodoh.. sebab saya tak pernah pandang sekeliling saya.. mungkin sebab saya terlalu sayangkan awak sampai saya tak bagi peluang kat sesiapa yang selama ni cuba untuk mendekati saya..

betul.. memang betul apa yang awak nyatakan untuk post tu.. saya bole nampak kebenaran post awak tu
sebab apa yang awak cerita kan tu.. situasi dalam tu.. ade kaitan dengan saya sebab saya pun ade buat benda yang sama macam dalam kenyataan awak tu.. awak pernah kata.. awak akan tetap gembira bila bersama saya.. tapi nampak nya.. tak.. mungkin awak cuma nak hilangkan rasa gelisah hati saya masa tu.. saya pernah kata.. saya akan gembira selagi awak dengan saya.. n yeah.. walaupun perasaan awak tu mungkin da tak de dekat saya.. hidup ni tetap kena teruskan.. saya harap awak akan jaga diri awak dengan lebih baik lepas ni.. jangan sakit2.. jaga diri elok2.. ramai yang risau kan awak.. terutama mak abah n family awak..

betul kata mak abah awak tu.. kalau ada jodoh.. tak kan kemana.. lari sejauh mana pun.. mesti akan bersama.. da nama pun jodoh kan.. kalau bukan jodoh saya dengan awak.. mungkin akan ada jodoh yang lagi baik.. yang lebih sesuai untuk awak n saya.. takpe.. pertemuan, jodoh, ajal, maut.. semua kat tangan Allah.. yang penting kita merancang dan berusaha.. Dia yang menentukan.. ^_^

No comments:

Post a Comment