Monday, September 23, 2013

soalan..?? 0.o

assalamualaikum..

ok.. kali ni nak cakap pasal perempuan yang bertudung (menutup aurat) plak.. tak tahu la kenapa.. tapi ada la jgak kekadang terfikir pasal benda ni.. sebagai seorang lelaki.. aku tak lari dari fitrah seorang lelaki yang suka akan perempuan.. dan ini membawa maksud.. aku pun macam lelaki2 lain jgak la.. ada jgak la pandang2 perempuan kat sekeliling.. just pandang je ok.. jangan fikir lebih2..

ok.. bagi aku.. majoriti perempuan yang pakai tudung ni.. suma lawa2.. cantik.. ayu.. n macam2 la yang baik2 bagi kat diorang.. n ada jgak perampuan yang tak pakai tudung yang lawa jgak.. bila da tgok2 tu.. aku tgok.. kalau yang tak pakai tudung ni.. bila dia pakai tudung.. daripada tak berapa nak cantik.. terus jadi cantik.. kalau yang da memang cantik walaupun tak pakai tudung tu lagi la.. pakai tudung je rasa macam tak nak pandang tempat lain da (ye ye je..).. tu belum lagi yang pakai purdah.. haha.. :p

tapi memang la.. yang pakai tudung ni lawa2 kalau nak banding kan dengan masa diorang tak pakai tudung.. so, aku terfikir.. nanti bila aku da ada ikatan yang sah dengan seseorang perempuan (isteri).. macam mana eh nanti.. maksud aku.. ye la.. aku suka pandang perempuan yang pakai tudung.. tapi tak kan la dia nak kena pakai tudung 24 jam sehari, 7 hari seminggu..? ye la.. aku fikir macam tu sebab da kalau tak pakai tudung.. tiba2 pakai tudung jadi makin lawa.. kalau yang pakai tudung.. tiba2 tak pakai tudung nanti.. kurang la lawanya kot.. kan..? so.. macam mana tu..? haha..

mungkin sebab aku da terbiase pandang kot.. maksud aku.. aku da terbiase pandang orang tu tak slalu pakai tudung.. n bila dia pakai tudung nampak lain.. nampak lagi lawa.. hmm.. ntah la.. aku pun tak tahu macam mana.. biar kan je la masa berlalu.. nanti aku sendiri tahu la macam mane.. :p

No comments:

Post a Comment