Wednesday, September 11, 2013

Vanilla Coklat

Assalamualaikum..
lama betul ni tak update.. biase la.. busy memanjang.. haha.. :p
ni apa kes plak ni kan.. tetiba tajuk "Vanilla Coklat" ni.. macam pernah dengar je kan.. haha.. memang la.. da tu tajuk drama Melayu yang ada dalam siaran tv dulu.. bila ntah.. tak ingat.. cari la sendiri.. encik Google kan ade.. haha..

ok.. masa mula2 vanilla coklat ni mula disiarkan dulu.. aku tak tgok sangat pun drama ni.. tgok sikit2 je.. bnyak miss.. sebab aku tak suka sangat nak tgok(menonton ye) tv ni.. tak tahu la sebab ape.. tapi sejak masuk MRSM dulu.. memang tak suka tgok tv la.. n one day aku copy cerita bebanyak daripada hard disk kawan aku ke hard disk aku.. da lama da. aku kalau bosan2.. aku discover la hard disk aku.. tgok mane drama or movies yang aku tak tgok lagi.. and almost semua movies dalam hard disk tu aku da tgok..

da takde ape sangat nak tgok since da bnyak sangat aku tgok.. aku pun teringat la kat drama Vanilla Coklat ni.. aku cari balik n copy masuk dalam phone since speaker laptop aku da rosak.. sedih je.. haha.. aku pun start la tgok drama ni.. n bila tgh tgok tu.. aku rasa macam pelik je.. macam something yang aku pernah rasa sebelum ni ada kat dalam drama tu.. tgok pnya tgok.. baru aku perasan..

perwatakan untuk watak zara tu betul2 nak dekat sama dengan seseorang ni.. awak.. kalau awak nak tahu macam mana perwatakan awak dulu.. tgok la zara tu.. especially daripada episod 1 sampai 3.. tak de la sampai 100% sama.. tapi almost the same.. n kalau awak nak tahu apa yang saya rasa n buat setiap kali awak buat macam tu dulu.. tgok apa yang kamal buat n rasa dalam drama tu.. betapa gelisah n susah hati nya n so on.. tapi tak de sampai tahap dia yang teruk2 tu. kalau awak baca post ni.. jangan la awak marah plak eh..

post ni bukan nak buat awak marah.. saya just taip apa yang saya tak bgth kat orang lain.. dulu kan saya ada orang untuk saya share macam2 cerita macam ni.. since skrg ni saya da tak cerita pape pun kat orang lain.. kat sini la saya share.. sape2 yang baca.. dia tahu la.. tak baca tak tahu.. tapi tak ramai pun baca.. sebab saya tak bagi url blog saya kat ramai2 orang. *jangan marah ye.. sorry..*

No comments:

Post a Comment